måndag 17 september 2012

Läxor

1. Jag brukar göra mina läxor -oftast- dagen innan dom ska lämnas in. Men om jag ska plugga till ett prov så brukar det vara några dagar innan.

2. Det brukar ta runt 15-30 minuter beroende på vad det är för läxa.

3. Jag gör inte alla läxor jag har på samma dag utan delar upp dom så jag inte måste jobba så mycket. Därför hinner jag med dom flesta utan att tycka det blir för jobbigt.

4. Brukar göra mina läxor i min säng eller vid mitt skrivbord.

5. Kan inte beskriva hur det ser ut men jag sitter iaf antingen i sängen eller vid mitt skrivbord.

1 kommentar:

  1. I texten om läxor stod det att belysningen bör vara bra. Hur är din belysning?

    Brukar du ha tyst omkring dig eller har du musik på när du pluggar?

    Vilka läxor är "lätta" och vilka är "svåra"?

    SvaraRadera